måndag 4 maj 2020

Äventyr

 Igår drog vi iväg på äventyr. Vi har pratat om det länge att vi skulle ta och besöka platsen där Farmen spelas in. Vi träffade även ägaren av gården som var där och tittade till det. 

Det blev en trevlig kväll med många skratt och mycket motion. Det ligger oerhört fint med sjön nedanför. Dock hade jag nog aldrig godkänt deras "trapp" över stenmuren. Haha, men jag är ju kräsen! 

Kul att ha sett det live. Och jag hade inte bangat att delta i Farmen. Hade passat mig perfekt sen är ju frågan om de andra deltagarna hade stått ut med mig en envis småländska med humör utan dess like ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...