söndag 29 september 2019

Dagen efter = bokfylla

Idag har jag dagen efter "Bokfylla". Det är så intensivt på bokmässan. Det är mycket folk och massor av ljud och surr. Så det är liksom ett tungt huvud idag precis som en bakfylla fast av massor av intryck.

I alla fall så var det som vanligt en härlig upplevelse att besöka bokmässan. Den  ena kändisen efter den andra såg man. En av mina höjdpunkter var att lyssna på Eli Åhman Owetz för hon är en av mina favoritförfattare.

Naturligtvis fick en och annan bok följa med hem också liksom en och annan julklapp inhandlades. Även lite litteratur kring mitt arbete fick hänga hem också som är väldigt aktuell nu kring digitaliseringen inom förskolan.  Så nu finns det ännu mer att läsa här hemma för det är ju inte precis tomt i hyllan (hyllorna) med olästa böcker. 

Dock har jag bestämt mig. Nästa år får det bli hotell fredag till söndag. Det är så viktigt att kunna koppla av och samla energi. Sen är ju faktiskt aldrig hotellfrukost fel heller ;)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...