söndag 18 september 2016

Helgen gick så fort...


Jag vet inte riktigt vad som hände, men helgen rusade förbi fort. Nu är det söndagskväll. Vad har hänt? Igår gjorde vi Jönköping med diverse måsten som köpa foder till djuren, fixa nya skor till Maja med mera. På kvällen blev det kalas i Vaggeryd med en del av släkten. Man inser att man träffas för sällan när man knappt känner igen en del...Mycket trevligt i alla fall :) Jag har ju inte så många kusiner så det är alltid kul att träffas.


Idag har dagen spenderats med min favoritsyssla det vill säga floa ved. Det ger lugn i själen. Det blev även en sväng till Nässjö och inhandla mat för kylskåpet ekade tomt. Ikväll kom jultidningsförsäljare och kryddor blev det också inhandlat. Alltid kul att handla :)

Och snart är det dags att krama kudden och fortsätta läsa på Lucy Dillons senaste bok. Åh ibland vill jag bara rymma in i böckernas värld och testa på att leva ett annat liv. Jag måste börja testa på något nytt, men vad?

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...