måndag 28 april 2014

Underbart!!!


En mycket spännande dag denna måndag. Dagen började med härliga siffror på vågen *Woop woop woop*


Senare en hisnande upplevelse efter att jag hade lämnat Maja på förskolan. Möter en lastbil på vägen till arbetet mitt i vägen på den kringelikrokiga vägen. Det är tur jag har en liiiiten golf som inte tar så mycket plats. Under de få sekunderna som man hann tänka något fanns alternativet att gasa ut i åkern intill, men det hade nog låtit en hel del samt att jag hade fått smaka på airbag. I alla fall så gick det bra trots jag valde att slicka vägkanten mot diket i möjligaste mån!

Ikväll har jag också haft spännande upplevelser. Vad sägs om en fluga som var halvvägs in i munnen och vände när jag gäspade? Eh...Urk! Eller vad sägs om att tro att hästen har rymt och står på den stora ängen och det istället står en älg och filosoferar över livet...(Den stod där igår också och känner sig antagligen väldigt ensam).

Nu är det i alla fall kvällen! Maja har hunnit vara en stund i sandlådan, sambon jobbar och jag ska strax fixa lite kvällsmat. Ikväll är det Biggest loser på dumburken...

Imorgon är det en annan dag och efter den dagen är jag ledig i hela fem dagar. Sug på den hörni!!!//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...