söndag 27 april 2014

Hej vad det går...


Swoooosch...så var det söndagskväll. Helgen har bestått av massor av sol, motion och pyssel här hemma på berget. Matlusten har äntligen börjat infinna sig igen och bara det är härligt. Och natten till idag så drömde jag vilket jag inte gjort på evigheter.

Till Majas stora glädje kom mormor och morfar på besök idag och som dessutom hade fixat sand till sandlådan.

Själv så har jag verkligen försökt njuta av helgen, men ändå få en hel del gjort. Belöning när något var gjort var en stunds solning. Idag har vi målat innertaket i uterummet så nu är  det klart. Jag har dock noll  tålamod och vill att allt ska bli klart direkt, men det vet ju alla som känner mig. Jag vill ju liksom få dit kristallkronan, massor av ljuslyktor och parkera mig med ett glas rosé! //Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...