onsdag 18 september 2013

Veckans vägning


Mål: - 15 kg
Veckans viktnedgång: - 0,7 kg
Kvar av mål: 14,3 kg

Ja, jag glömde skriva i måndags som är min dag jag väger mig. Positivt med i alla fall en minskning på 0,7 kg. Det känns bra eftersom jag inte lade ned hela själen förra  veckan i motion.

Denna veckan kör jag klart hårdare, så det ska bli intressant att se vad vågen står på måndag. Jag kör min vanliga hederliga metod - det vill säga räkna kalorier. Använder shapeup för att räkna och runkeeper för hålla koll på hur mycket jag förbränner.

Har faktiskt ökat på mitt mål. 15 kg ska bort totalt. Det känns som det kommer bli en bra vikt för min rygg och även för att orka med i övrigt. Det är dock ett långsiktigt mål så jag tänker inte köra stenhårt bara för att nå den så fort som möjligt. Jag tror på långsam viktnedgång som jag har hållt på med sedan januari i år. Det blir helt enkelt bra detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...