fredag 27 september 2013

Planer?


Ut med det gamla och in med det nya! Ja, jag kände faktiskt ett sug i inom mig när jag i onsdags passerade HLK i Jönköping. Jag saknar att plugga ganska mycket märkligt nog. Det är något särskilt med att få en spännande och svår uppgift att lösa! 

Kanske skulle man kolla in utbudet av kurser. Man kan ju alltid söka för man behöver ju faktiskt inte tacka ja om det skulle vara så att man kommer in.

Det ska dock vara någon form av kurs som gynnar mitt nuvarande yrke. Hade dock önskat att jag vore klar med legitimationen först innan jag far iväg på något annat. 

Fördelar med att plugga är ju många möten med människor både trevliga och ibland mindre trevliga. En hel del utmaningar finns att tillgå, vilket min hjärna gillar. Om man pluggar på HLK har man väldigt nära till Liban Deli (Mmmm). 

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...