tisdag 17 september 2013

Hujeda mig!

Det blev till att kliva upp tidigt idag, men jag gillar att öppna på mitt arbete. Tycker dagen går så mycket fortare bland annat. Endast 4½ plusgrader är det nu och kolsvart i princip. Får väl hoppas att det inte står några stora älgar i trädgården nu när jag ska strax bege mig ut i mörkret.

Efter denna dag väntar en massa pyssel hemma, ska tvätta och fixa lite. Sen ikväll ska man antagligen försöka inhandla en present till lördagens "födelsedagsbarn" också. Frågan är vad man ska hitta på?!?

Nä, nu kallar frukosten. Ha en bra dag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...