måndag 12 mars 2012



Ulven på berget...Det blev en kvällspromenad i det sköna  vädret ikväll till Elektras stora glädje. Skönt att någon kan tvinga iväg mig på en promenad. Tyvärr avled en mullvad på köpet. Ibland undrar jag hur bra Elektra faktiskt ser, hon for iväg som en raket över trädgården sen hörde jag något som pep. Ja, jag trodde minst det var en ekorre eller liknande. När jag kom fram hittar jag en död mullvad. Det är nummer två som Elektra har dödat i år. Nedrans hund...Hon är brutal! Kanske kan hyra ut hennes som "Mullvadsförgörare". Nu blir det sängen för imorgon väntar äventyr. Over and Out//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...