fredag 30 mars 2012

Fredagsmys!

Nu är det fredagsmys för hela slanten som gäller. Jag har gjort min arbetsvecka och fredagens timmar rusade snabbt förbi. Något som gör mig extra glad är att Agda har piggnat till väldigt bra under denna vecka. Hon är ute och spekar loss med alla de andra nu. Tur vi inte avlivade henne :) I övrigt har jag inget inplanerat mer än att koppla av och njuta av det faktiskt är helg samt kurera min förkylning. Nästa arbetsvecka är mycket trevlig för jag ska nämligen bara arbeta tre dagar :) Sen väntar besök hos vargarna på Kolmården. //Tess

1 kommentar:

  1. Härligt med fredagsmyyys! De ska jag oxå få uppleva nästa helg;-)
    Kram K

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...