lördag 5 februari 2011

Go´kväll...

Då har deltävling 1 av Melodifestivalen 2011 passerat. Mina favoriter var Jenny Silver samt Pernilla Andersson, men eftersom jag inte tror Pernilla Andersson skulle gå hem så mycket utomlands så hade jag gärna sett Jenny Silver direkt i final. Men jag är ju van att inte få som jag vill. Andra chansen är trots allt bättre än inget. PS: Jag skulle gärna se ut som Jenny Silver *Gaah give me that body*
Får väl erkänna att jag inte är speciellt förtjust i Danny - gah stackars alla tonårsdöttras föräldrar som kommer få en enorm teleräkning nu.

Nattinatt//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...