fredag 11 februari 2011

Bokrean...

Jag bara sitter och myser nu för jag går nämligen igenom årets bokrea. En av årets höjdpunkter för min del trots jag har många hyllmeter med böcker att läsa så måste jag ändå handla lite under bokrean. Nu har jag dock blivit lite bekvämare och beställer via nätet, men i år tänkte jag faktiskt att besöka bokrean tidigt på morgonen eftersom jag med stor säkerhet kommer befinna mig i lägenheten.
I och med bokrean så öppnas möjligheter för nya möten med nya författare vilket jag alltid tycker är spännande. Man vågar chansa och köpa något nytt :) Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...