lördag 25 december 2010

Julafton is over...


Julafton är över för i år. Och jag hade antagligen varit riktigt snäll för jag fick många julklappar. Även från Secret Santa som är en tradition vi håller på med på ett nätforum med hästfolk. Vi anmäler vårt intresse, skriver tre ledtrådar om vad vi tycker om, sen lottar "The Big Santa" ut vem som skall köpa till vem och man får ett mess med tre ledtrådar och en persons adress. Jag har varit med i ett antal år och alltid fått en trevlig julklapp. Helt fantastiskt att det faktiskt kan funka så pass bra som det gjort. I år fick jag "Halv Åttas kokbok" och den har jag gått och sneglat på i affären :) Så det var perfekt. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...