fredag 3 december 2010

Fredag...


Så var min favoritdag här trots jag har haft en slapp vecka så tycker jag verkligen om fredagen mest. Papret skickade jag in igår. Är väl inte riktigt nöjd med det, men jag kunde inte få ur mig mer. På måndag börjar den sista delkursen på denna termin. Det känns märkligt att höstterminen snart är över. För den har verkligen rusat förbi! Så vad händer annars i mitt liv? En hel del faktiskt! På måndag ska jag kika på en lägenhet som ligger på Österängen. Vore så skönt att slippa pendla till vårterminen så jag hoppas att jag känner att "Här skulle jag kunna trivas". Det återstår dock att se :) Annars är det mycket utfodrande av djur tama som vilda som pågår. Tycker faktiskt synd om många djur särskilt rådjuren, men jag gör mitt bästa för att göra deras tillvaro drägglig. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...