söndag 12 december 2010

Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Min favoritfödelsedag!
Det måste varit när jag faktiskt fyllde 15 år. Kvällen innan jag fyllde 15 år så var jag och mina vänner på Alebo (Torp som finns gårdens ägor) och spelade musik, skvallrade samt grillade. Vet att vi spelade "Drömhus" för fulla muggar och jag vet att vid 00.00 så blev jag gratulerad av vännerna och under själva födelsedagen fick jag ställa undan min färgglada cresent compakt åt ödet (En ganska opåtlig moppe som kunde stanna här och var) och jag blev ägare till en Honda vespa-modell. Att fylla 15 år innebar faktiskt en frihet!

Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...