lördag 29 april 2017

Äntligen helg!





Nu är det äntligen helg efter en ganska så intensiv arbetsvecka som inneburit både det ena och det andra, men det största är ändå att jag vet att förändringens vind har tagit tag i mig. Nya utmaningar väntar! 

Det mest galna är att jag har mer energi än på väldigt länge. Jag till och med helt spontant tog en sväng ut på byn igår till pizzerian med härliga människor. Lite av mitt "gamla" jag knackade på. Nu får man se vad denna helg har att erbjuda. 

Sen är det härligt med långhelg som innebär en extra dag ledigt för nästa vecka blir intensiv. Det ska bli vårskrik, hjärnskrynklarbesök, åka till Hlk för handledarutbildning, internat med lärarförbundet och så vidare. Härligt att veta att man lever ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...