onsdag 5 augusti 2015

5 km senare...


Idag blev det återigen 5 km. Fast inte fullt så skönt idag för det var ganska kvalmigt. Känns som det hade behövts en gnutta åska för rensa ut luften även om vi fick en del regn inatt. Det var i alla fall skönt att komma ut och röra på sig.

Domen enligt min våg idag är att jag har tio kg att tappa innan jag når min målvikt. Har faktiskt gått upp två kg nu under semestern, något hekto kan säkert dock vara en pytteliten muskel *Hoppas det i alla fall*

Men det ska inte vara någon svårighet att fixa dessa kilon. Jag gör det för min egen skull och ingen annans. Vet att jag mår bättre av att väga mindre och definitivt min rygg!

Så nu é det bara på´t igen!

//Tess





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...