onsdag 14 januari 2015

Mellan snöfallen...



Idag är det lediga dagen och den var välbehövlig efter gårdagens intensiva dag med arbete och möte. Det fick bli en rejäl promenad idag för att rensa huvudet. Riktigt skönt ute idag! Tur hade jag för en gångs skull för jag hann att gå min runda mellan två rejäla snöfall. Känns som det varit snöstorm de senaste promenaderna så det är ju skönt att kunna ta en runda utan att se ut som en snögubbe med istappar i håret.



Och jag har precis sett klart säsong 6 av The Mentalist med underbara Patrick Jane som egentligen heter Simon Baker är inte bara intressant tv-serie att följa utan jag tycker han är rena rama ögongodiset! Nu är det bara att invänta säsong 7. Och med det avslutet som var i säsong 6 så är man ju sjukt nyfiken på kommande säsong.

//Tess




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...