tisdag 13 januari 2015

Hujeda mig!


Skulle på möte ikväll och jag fick nära upplevelse av en älg. Det var centimeter det handlade om (i alla fall så kändes det så)!. Jag tänkte bara nä inte det också för idag har det varit en helt galen dag. Allt har gått i en väldig fart och det har varit en dag då saker och ting inte blivit som man tänkt sig.

Man kan ju tro det kan räcka med älgupplevelsen. Men icke sa nicke på hem från mötet så fick jag en nära upplevelse av Mickel räv också. Även han fick ha livet i behåll. Tur att min skruttibangbang har bra bromsar och en förare med reaktionsförmåga ;) //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...