söndag 4 januari 2015

Håll i hatten nästa helg!



Ja, det bor en sorts meteorolog inom mig. Jag är en stadig användare av diverse sajter kring väder och vind. Så nu innan kvällspressen kastar ut nyheter om att ny storm är på väg och det kan vara en ny Gudrun på intåg så tänker jag vara först! Håll i hatten till helgen! Och glöm att åka tåg för det lär ställas in om man ska tro väderprognosen till 10/1. Härliga 28 m/s i byarna är det uppe i nu så det skall bli spännande att följa utvecklingen i veckan. Jag är dock optimist och hoppas att de där vindarna drar någon annanstans...(Jag vill faktiskt ha kyligt väder med några minusgrader och inte massa jävla blåst och regn rent ut sagt).

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...