fredag 23 januari 2015

Fredagsmys


Åh...Det är alldeles underbart! Det är dags för fredagsmys! Storhandlingen är avklarad. Nu väntar soffan som ska parkeras av min breda rumpa. Är så trött och kommer säkert somna om en kvart eller så.

En arbetsvecka är återigen avklarad. Jag reflekterar över dagarna som passerar och inser att jag fortfarande inte är helt och hållet hel än. Tisdagen med tidig morgon och kvällsmöte tog mycket mer energi än vad jag trott och det blev efterdyningar på onsdagen. Inte så rejält som det kunde vara för ett år sedan som exempel. Men det finns där inom mig fortfarande...

I alla fall så all heder åt mig som skött motion och kost och någorlunda sömn denna vecka. Det ska bli spännande att ställa sig på vågen på måndag morgon.

Den som lever får se...//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...