söndag 25 januari 2015

Det ska va gött å leva!

Det ska va gött å leva annars kan det kvitta!

Denna helgen var verkligen efterlängtad. Och vad har hänt då? Ja jag har laddat massor med energi i form av att promenera i det härliga vinterlandskapet som finns runtomkring mig. 

Och glädjen blev ju inte mindre idag när jag vägde in mig och inser att det blivit -1,4 kg mindre Tess att tycka om. Nu är det bara 1,1 kg kvar till nästa delmål.
Denna gång har jag även valt att mäta också och även där blev det två centimeter mindre på varje mått. Fast än är jag inte i mål så klart för det finns ganska mycket Tess att ta av. Fast denna framgång ökar inspirationen att fortsätta om inte annat.

Ett loppisbesök blev det idag idag Huskvarna, men fann inget roligt direkt. Så kan det vara ibland. Får se om man kan åka in framåt till Kulturhusets loppis annars så finns det många diverse loppisar på Facebook som har mycket fynd emellanåt. 

Snart är det kväll och jag ska bara njuta av det som återstår av helgen. Imorgon blir det att komma ihåg att fortsätta med Skrutten mot Skillingaryd. Det ska bli spännande imorgon.

Ha de gött//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...