torsdag 29 april 2021

Det rullar på...

 



Livet rullar på i en väldig fart. Det fungerar bra att arbeta 75 procent och den 31:e maj ska jag börja på att prova på heltid.  Får se om jag orkar eller inte :) Det är skönt att arbeta i alla fall och helgerna blir mer uppskattade även om de går gräsligt fort numera. Har ändå ork när jag kommer hem vilket känns skönt.

Igår fick jag äntligen den efterlängtade covid-19 vaccin sprutan. Kändes inget att få och inga biverkningar än vad jag känt kanske liter yrsel igår kväll, men i övrigt inget. Nästa spruta tas i juni. Skönt att vara färdigvaccinerad inför sommaren även om jag anar att denna sommar inte blir som vanligt heller. Har inga vilda planer för sommaren utan det blir nog någon dagsutflykt och chill här hemma på gården.

//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...