måndag 30 april 2018

Sakta, men säkert!


Det går sakta, men säkert åt rätt håll. Lördagens invägning visade en viktminskning med -1 kg. Det känns så bra! Och det knäppa är efter att ha tappat dessa kilon så har jag blivit mycket piggare. Det är ju en aning mer än ett paket vetemjöl. Rätt tungt att kånka på i längden.

Nästa lördag ska jag återigen mäta divers kroppsmått för att se vad som händer där. Kändes dock på skärpet idag som jag fick ta till att jag minskat runt midjan. För inte tala om att jag ens behövde skärp. Jeansen har ju suttit tajt innan ;)


Idag väntar rörelse och bus. Så här ska det förbrännas kalorier!

//Tess 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...