torsdag 28 september 2017

Vägen till Sugar Maple Inn - Louise Miller

Titel: Vägen till Sugar Maple Inn
Författare: Louise Miller


Handling: När konditorn Olivia Rawling råkar sätta fyr på en efterrätt, samt hela lokalen där hon jobbar, flyr hon till den mest trösterika plats hon kan komma på: den lilla staden Guthrie, där hennes bästa vän Hannah bor. När hon blir erbjuden ett jobb av Margaret, den grälsjuka ägaren till pensionatet Sugar Maple Inn, ser hon ingen anledning till att inte tacka ja. 

Mina tankar: Jag älskade denna bok! Kom på mig flera gånger att jag satt och log medan jag läste. En riktig feelgood perfekt så här i höstvädret att läsa. Kanske lite extra bra för oss som gillar att baka. Mysig bok helt enkelt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...