torsdag 20 juli 2017

Jag gömde mig inte i vassen...



Det blev en dag på stranden. Jag, Maja och min mor åkte till Flatenbadet idag på förmiddagen. Skönt att komma iväg och bada. Tro´t eller ej, men även jag har doppat mig två gånger idag. Jag har alltså med andra ord traskat runt i baddräkt bland en massa människor. Tummen upp på den ;) Och jag känner mig så galet snygg i senaste baddräktsinköpet så nej jag tänkte ens på att tänka tanken på att jag är tjock.

Det har byggts små sandöar, ätit medtaget mellanmål och badats. Precis lagom sysselsättning en sådan här solig dag. Nu ska vi slappa resten av dagen och jag ska gå igenom en hel kasse med pockets som jag fick for free i eftermiddag. Någon som vill ha något att läsa? Jag har ett gäng böcker till skänks...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...