söndag 12 februari 2017

Goda minnen att tänka på framåt...

Igår när jag rensade garderober och annat fann vi en hel del av mina maskeradkläder. Ja, jag älskar att klä ut mig. Maja och jag testade på att vara både prinsessa, häxa, och troll med mera. Härligt att minnas. Så igår skapade vi några härliga minnen att komma ihåg.

Vi gick även bananas med ansiktsmålning här hemma. Maja fick fria händer och jag kan garantera att det tog en lång stund sedan när jag väl skulle tvätta av allt. Man får ju bjuda på sig själv ibland.

Söndagskvällen är redan här. En ny vecka väntar snart. Ångesten har knackat på lite grann. Jag är helt enkelt sliten. Har börjat läsa "Träna din inre kondition" och är nu på station nummer ett som innebär "Mönsterbrytare". Jag ska alltså bryta mönster. Vet ni hur svårt det är? Man är så invand t.ex. vilken stol jag ska sitta på vid köksbordet. Listan kan bli lång. Så nu fram till fredag så ska jag försöka bryta en del mönster. Vem vet jag kanske går helt crazy ;) Backar med bilen ända till jobbet...eller inte! 


//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...