tisdag 21 juni 2016

Storytel


Jag har fått äran att pröva appen "Storytel" som buzzador. Det innebär att man kan lyssna på ljudböcker via telefonen och det finns ett väldigt stort urval. En utmaning för mig som älskar att läsa riktiga böcker. Jag valde att lyssna på Carin Hjulströms "Kärlek sökes".

Först prövade jag att lyssna när jag var ute och promenerade, men nej det fungerade inte. Mina tankar for iväg på annat håll och jag hade svårt att koncentrera mig på boken. 

Sedan har jag prövat att sitta i brassestolen och lyssna. Det fungerade bättre för mig, men nej det är verkligen inte samma upplevelse som att läsa på riktigt själv.

Men för er som älskar ljudböcker är det en suverän applikation att använda. Utbudet är enormt av olika författare. 169 kronor i månaden, men man kan pröva på gratis i 14 dagar. 

Och vill du bli buzzador? Så hojta! Som Buzzador får man testa produkter gratis som man får recensera. Ibland finns en del deals också som gör att man kan få köpa produkter till reducerat pris. 


//Tess

3 kommentarer:

  1. Tips - dra upp farten på uppläsningen! Det är enda sättet jag klarar av ljudböcker, men sedan jag upptäckte att det går älskar jag det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det måste jag testa...Tack för tipset!

      Radera
    2. Varsågod! Folk jag berättar det för är rädda att rösten ska förändras och låta som Kalle Anka, men det blir inte alls så. Vissa äldre inspelningar går inte att lyssna på på dubbel hastighet, men 1,5 brukar gå bra :-)

      Sedan jag började med detta lyssnar jag även på poddar på dubbel hastighet... :)

      Radera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...