måndag 6 juni 2016

Liseberg!

Vilken dag vi hade igår! Perfekt väder och lagom mycket folk på Liseberg igår. Det var inga gigantiska kö-tider och vi kunde åka det mesta utan att köa någon längre tid. Många var det inte ens kö till! Maja kunde tänka sig åka allt, men som väl är finns ju längdkrav ;) Det har åkts Farfars bilar, drakbåtar, sagoslott, Kaninbanan och en massa annat.


Jag vann lite, men mamma vann desto mer. Dessutom försökte ett grymt läskigt par från Spökhuset nalla min vinst ;) 


Vann även lite kramdjur till Majas stora glädje. Chockerade nog valde hon en kanin när jag vann första vinst, men mamman hade velat ha en söt minion.



I år vågade till och med Maja prata med kaninerna liksom krama en av dom i alla fall. Härligt att hon gärna åker allt för jag gillar ju att åka också och jag fick åka igår det kan jag lova. Lars fick också åka en del. Dessutom testade vi den nya "Blomsterkarusellen som fick klart godkänt av Maja. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...