måndag 1 februari 2016

Måndag...

Min måndag är snart till ända. Jag kan inte säga att min dag varit intensiv utan en ganska lugn och skön dag för att vara måndag. Har varit på vårdcentralen för återbesök och det visade sig att mitt blodvärde inte är sådär superduperbra!

Det fick bli att skänka ett provrör med blod till, men jag trodde faktiskt att man skulle vara tröttare med dåligt blodvärde eller så är jag helt enkelt van :) Kanske är det därför motivation till promenader och liknande inte varit så stor senaste tiden.

Nu blir det snart sängen för denna "Fröken". Klev upp strax efter fem i morse och jag tänkte faktiskt ägna mig åt en stunds läsning innan jag stänger ögonlocken för idag. 

//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...