måndag 22 februari 2016

Knivhugg i huvudet...


Det hugger som knivar i bakhuvudet på mig. En huvudvärk jag har haft förr, men inte fullt så skön. Det hjälper liksom inte sova. Lade mig i sängen för en stund sedan, men det går liksom inte somna...Hoppas dock det ger med sig i natt. Man blir ju liksom inte fullt så trevlig med skallebank.


Så vad händer på berget? Jo, det har ju fallit en hel del snö. Och så var jag på 40 års partaj i lördags i byn. Riktigt mysigt och härligt med en massa god mat. Vilket resulterade att jag fick jaga i fatt på Mormor Magdas glass igår ;) 

I ett vagt ögonblick lovade jag även att delta i en friskvårdstävling via arbetet. Så framåt ska det mätas hit och dit för att sedan dra gång i april och avsluta i september. Kan nog bli ganska roligt att se om det blir någon förändring samt en spark i ändan! 

Idag har jag varit tillbaks i verkligheten på arbetet efter ett antal dagars vabbande. Skönt att vara tillbaks! Man saknar ju alla människor där när man är hemma. Goa gänget både vuxna och barn :)

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...