tisdag 1 september 2015

Snurrig värld

Det har varit en spännande natt. Världen har liksom snurrat för mig som om sängen var en helikopter typ och yrsel gör mig illamående och dessutom har jag frusit. Antar det kanske begår en bekämpning av virus i kroppen! Och jag är inte förvånad för jag tycker var och varannan människa är förkylda och sjuka nu när alla börjar komma tillbaks efter semester och skolor drar igång. Så idag har det varit horisontellt läge för min del. Mår en aning bättre nu och nu inser jag att det kan även vara det däringa lågtrycket som påverkat mig. Jag är ju känslig för väderomslag...och särskilt om det är en gnutta åska inblandat.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...