onsdag 13 maj 2015

Tess vs sockermonster


Jag är så in i bombens godissugen! Det är sådan tur att vi bara har choklad i detta hem och att jag INTE tål det för annars hade jag nog suttit i ett avskilt hörn någonstans och ett ljud "Nom nom nom" hade hörts. 

Jag tror jag anar boven i dramat till sockersuget. Två nätter med urusel sömn och förkylning är garanterat boven. Men jag tänker inte ge med mig. Det är sååå gott med gurka och morot! Socker är pest och kolera och gör mig bara deppig i längden. (Fast jag lovar hade någon viftat med en gott och blandat-påse hade jag haft noll självbehärskning just nu)

En av sex dagars ledighet har snart passerat och idag har jag i princip gjort ingenting. Eller en promenad har det blivit annars har jag bara valt att bara vara och umgåtts med dottern. Imorgon blir det mer full fart och vin på kvällen!

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...