söndag 31 maj 2015

6,5 km i varierat väder!


Idag hade jag verkligen noll inspiration att motionera. Det fanns liksom inte på kartan i princip. Jag hade ett allvarligt överläggande med mig själv och piskade mig själv ut på en promenad a 6,5 km. Inte behöver man bli trött på enformigt väder heller! Jag har haft strålande solsken, vindstilla till hagel, duggregn, ösregn och halv storm under dessa 6,5 km. 

Inser även att jag måste ligga på ett hekto för att hinna hundra mil till 13/8 2015, men skam den som ger sig! Gick det förra året ska det banne mej gå i år också. Oavsett så är det uppiggande att ta en rask promenad. Allt blir så mycket lättare både humör och energi.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...