söndag 15 mars 2015

En dag i hälsans tecken...


Idag har det blivit en dag med motion. Hälsans tecken är ju mitt nya motto, och nu har jag börjat att använda Ica:s app "Hälsorabatt". Hittills har jag bara traskat ihop 6,60% hälsorabatt. Ska bli spännande att utvärdera denna app sen för jag har förstått att rabatten gäller utvalda varor och rabatten laddas på Ica-kortet. 

Vad händer annars på berget? Ja, det är väl inte så mycket som händer. Jag laddar energi för en ny arbetsvecka. Och nyss hörde jag en styck Maja som skrek "Yes jag klarade det". Hon hade nämligen lyckats att starta dvd-spelaren med Lotta på Bråkmakargatan alldeles själv. Ska tilläggas att mamman och pappan kanske är lite trötta på Lotta för det går liksom på repeat här hemma. Lotta hit och Lotta dit typ ;)

Veckan som kommer innebär lite kvällsarbete, men det blir bra bara man kommer iväg. Värsta veckan är v 13 då jag är uppbokad tre kvällar i rad. Helt galet, men turligt nog väntar en kort fredag den veckan så tummen upp för det!

//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...