lördag 23 augusti 2014

En tur i skogen...


Det är ju egentligen helt fantastiskt! Det finns hur mycket guld som helst i skogen. Så idag tog jag en tur till skogen efter besökt diverse loppisar, inga fynd idag för det var inte så många säljare på någon av loppisarna.

I alla fall så fann jag fler fynd under min tur i skogen. Tog en runda som jag inte har gått tidigare. Måste säga att det laddar själens batterier att gå runt på marker man inte gått tidigare och man diverse vackra ting såsom svampar och annat. Och vet ni vad? Jag fick inte sällskap av en enda älgfluga! Antagligen hade älgen som jag såg sällskap av dem istället och jag klagar verkligen inte på att jag slipper dem.

Nu ska en flarra vin öppnas för ikväll är det kräftkalas för hela slanten...Ska bli riktigt kul att komma iväg och träffa lite folk. 

Ha en härlig kväll//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...