lördag 30 juni 2012

Det fick bli en sån här...

Det fick helt enkelt bli en sådan här spjälsäng till "Kotten". Funderar även på att köpa ett liknande skötbord som man även kan ha som bara hylla sedan. Jag tror ju att "Kotten" kommer bli överröst senare med leksaker av nära och kära. Idag har jag tänkt att rensa ut baren på som ska bli barnrum på allvar, måste fixa taket där sedan och det tar ju lite tid. Frågan är bara vad man skall göra med all bråte...? Har ju samlat på diverse bar-tillbehör i evigheter och fnular nästan på att sätta ut en annons på de prylar som kan tänkas vara något att ha för andra. Känns ju inte som baren kommer vara något prioterat de närmsta åren sedan så varför ha en massa saker till en sådan. Vagnjakt pågår, finns en intressant i Värnamo så det får bli en tur dit snart. //Tess 

6 kommentarer:

  1. Vad är det för vagn?

    /vagntokig*skrattar*

    SvaraRadera
  2. Okej, nästan en sådan som vi kommer ha då, en emmaljunga duo

    SvaraRadera
  3. Ah :) Ja nu längtar jag efter kotten för jag vill inte bli tjockare!

    SvaraRadera
  4. SmålandsJenny1 juli 2012 kl. 07:38

    Haha, jag va överviktig från början så på mig syns det inte så stor skillnad, än, om jag träffar någon som inte vet det anar dom inget. Fast jobbarkompisarna varnar för att det smäller till en dag å jag blir jättestor. Ska bli kul se vad bm säger nästa gång, om hon väger då å vad sf måttet blir, hade ju normalt förra, men om det har ökat i normal takt. Pappan är nojjig över att jag inte rusar i vikt, men den sparkar ju normalt så e nog lugnt.
    Oj, blev roman, skrattar.

    SvaraRadera
  5. Mitt sf-mått låg också normalt inom kurvan. Men eftersom jag tidigar gick ned galet mycket i vikt så känns det lite jobbigt att bli rund och go igen...

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...