torsdag 23 december 2010

Dag 29 - Mina ambitioner


Då var det dags att skriva om mina ambitioner. Vad kan jag tänkas ha för ambitioner? Ja en ambition är att klara min utbildning till förskollärare. Nu har jag bara ett år kvar så jag har alltså klarat av 2½ år hittills. Sen är ambitionen att hitta ett bra arbete på en härlig förskola någonstans. Jag längtar verkligen att få komma ut och arbeta!
Jag har så många ambitioner, men få lär väl bli verklighet. Jag vill driva ett eget café, jag vill dra till Australien och se hur livet på en ranch är, jag vill ha en gård full med svenska lantraser allt från gotlandskaniner till svenska rödkullekossor, men nu har jag bara hedemorahöns med genbanksintyg ;)
//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...