söndag 10 juni 2018

7,7 kg mindre Tess


Veckans invägning innebar -0,4 kg. Så totalt 7,7 kg mindre Tess att tycka om nu. Tycker de tre sista invägningarna har varit lite "tröga", men om jag ska vara ärlig så har jag väl kanske inte haft den vanliga orken i denna värme som är.

Värmen ger en massa sug på glass, grillat, vin med mera. Fast så länge det visar ett minus så är jag tacksam. Jag började den 15:e april så på nästan två månader kan man säga att jag har tappat 7,7 kg och då känns det ju trots allt faktiskt ganska bra. Skynda långsamt är bra.


En ny vecka väntar och det innebär apt bland annat samt gå ut med kollegor i Jönköping. Det sägs även bli lite regn och svalare denna veckan och jag är inte emot regnet för nu är det torrt. 

//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...