lördag 5 november 2016

Finns det en, finns det flera - Mhairi McFarlane


Det tog lite tid, men inte på grund av boken utan att mitt liv kom emellan. Nu har jag i alla fall läst ut "Finns det en, finns det flera" av Mhairi McFarlane. Det finns några saker man absolut inte få göra som t.ex. att kyssa en brudgum som är ens egen. I alla fall är det trots inte alls Edies fel, men hon förvisas av sin chef hem till Nottingham för ett uppdrag. Hon ska skriva en biografi kring en stor skådespelare som sägs vara väldigt speciell.

Och vad säger jag? Ja, jag älskade faktiskt denna bok. En bok som får mig att le fånigt många gånger. En feelgood roman som är perfekt för regniga dagar. Läs den! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...