fredag 22 april 2016

Fredag och stänkare!


Fredag!!! Helt underbart...nästan! Har vaknat två mornar i rad av ett halsont som påminner om att svälja något vasst, men så har det försvunnit efter någon timme eller så. Idag kom skallebank med känslan av små hugg i huvudet. Som väl var hade jag min korta härliga dag och väl hemma parkerade jag mig i soffan. Och vad händer? Jo jag får värsta nästäppan och kan inte andas. Tar nässpray och det hjälper inte och får nästan panik av inte kunna andas normalt. Tack och lov för Otrivin Menthol. Nu är jag som en ny människa (Även om jag inte är pigg), men jag kan andas normalt. Så min helg kommer bestå av vila, vätska och feelgood-filmer och frisk luft. Kanske en stänkare ikväll ;)

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...