onsdag 25 februari 2015

Jajamän...


Jag hade ju invägning i måndags. Det blev en minskning med 0.5 kg. Och nu har jag nått delmål 4 av 7. 

Nu ska jag boka in en rejäl massage och jag är nog i behov av det mer än någonsin för jag är så in i bombens stel i ena skulderbladet nu. Så nu får jag spana in duktiga massörer! Någon som har något bra tips på någon i närheten?

Dessutom var jag på vårdcentralen på återbesök. Vi var överens om läget så det blir återbesök i ljuva sköna maj. Får se hur det är då, men nu blir det inga förändringar som läget är utan det är bara köra på! 

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...