onsdag 17 juli 2013

Skit på dig liksom!


Don´t cry! Just say "fuck you" and smile - Precis vad jag gör denna soliga dag. Det är så många människor som får ont i magen över saker och ting vad man gör eller inte gör. Man ska inte göra si och gör för all världens inte så. 

Men som sagt "Skit på dig". Jag lever mitt liv och trivs väldigt bra med att göra så som jag vill. Livet rullar på så bra ändå att man har liksom inte utrymme för små "påvar" som ska bestämma åt en.

Jag är inte perfekt som människa på något vis, men jag försöker tänka efter när jag gör något som jag inte insåg var så smart så gör jag ju inte om det förhoppningsvis. Man lär sig av sina misstag som det så vackert sägs ibland.

Nu ska jag till exempel gå ut och göra "Ingenting". Eller jo något ska jag göra för jag ska lägga mig i min solgunga och fundera.

Over and Out//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...