söndag 22 maj 2011

Alla måsten...

Alla måsten hit och dit. Man ska göra si eller så och för guds skull gör absolut inte på det sättet. Ibland blir jag bara så trött och vill inget hellre än att emigrera till Långbortistan. Jag har bestämt mig för att klart det största måstet det vill säga examensarbetet that´s it sen ska Tess bara göra roliga saker fram tills Tess börjar sitt roliga arbete :) Men då kommer genast frågan vad är roliga saker? Ingen viss ordning på de roliga sakerna som listas utan det som bara dök upp i knoppen.

  • Läsa böcker som står i min bokhylla och väntar
  • Sola (Vilket dessutom är riktigt skönt!)
  • Bada (Om jag slipper och doppa mig, tänker på alla mystiska djur som befinner sig i vattnet då)
  • Utforska det avlånga landet Sverige dvs. norr om Sthlm.
  • Roadtripp utan bestämt mål (Spontanturer det gillas rejält av Tess)
  • Vinpimpel med vänner och dunka partylistan på Spotify
  • Liseberg är kalaskul!!!
  • Gå ned i vikt (Visst är det jätterooooligt)
  • Äta mjukglass (Kanske ingen bra idé om man ska ha roligt på föregående punkt)
  • Varma sommarkvällar med tänd grill (Hmpf galet är jag hungrig nu?)
  • Ut och dansa som dessutom förbränner kalorier
  • Hångla är ju ganska roligt också (Måste planera in lite sånt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...