fredag 4 mars 2011

Go´kväll...


Go´kväll i stugan! Jag är såååå trött ikväll. Nu blir det att krama kudden och glo på Big Brother i sängen. Ja jag erkänner jag följer Big Brother på tv, men jag vet inte vad jag tycker om det. Tycker det är mycket gnäll på deltagarna och vissa är jag tacksam för att jag inte behöver umgås med. Säger som en närstående till mig sa häromdagen "Tess de där deltagarna hade nog flytt huset om du hade varit där och blivit irriterad på dem". Jag vet att jag har svårt för människor som anser sig vara bättre än andra, människor som går med en hand konstant innanför kalsingarna och pillar, människor som ljuger andra rakt upp i ansiktet osv...Jag vet att jag inte är perfekt, men sunt hyfs har jag bannemej fått lära mig.
Over and out//Tess
Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...