måndag 8 februari 2016

It´s just another manic monday!


It´s just another manic Monday
I wish it were Sunday
'Cause that's my fun day
My I don't have to run day
It's just another manic Monday




Min måndag är snart till ända. Hade tur i morse och åkte innan det blev halt på vägarna, men nog känns det att jag var uppe tidigt i morse. 

Imorgon har jag lönesamtal så nu sitter jag och funderar över alla mina kompetenser och kvalitéer. 

Känner mig nästan som Lotta på Bråkamakargatan "Jag kan allting nästan". Det var dock en sanning med modifikation, jag kan mycket, men inte allt. Jag har ett fantastiskt arbete där man får glada tillrop så man känner sig nästan som värsta kändisen ibland när man kommer efter ha parkerat bilen, får mängder med kramar och goa kommentarer. Det är det som väger upp det när det känns tungt! 

Nu blir det snart sängen för mig. Det är bara lite många tankar som far hit och dit. Ska man eller ska man inte det är den stora frågan det. 

Imorgon är det en annan dag...//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...