tisdag 2 februari 2016

Hujeda mig!


Det känns som om det är gräsligt många som är sjuka i allt från magsjuka till influensa nu. Gah det är knappt man vågar andas bland andra människor. Vabruari är här liksom med dunder och brak sägs det! Vi försöker gardera oss här hemma. Jag slurpar i mig en actimell varje morgon! Kände av en gnutta halsont i morse, men garderade mig med te och honung. Ska köpa hem ingefära också nu.

I morgon är det min lediga dag och det ska bli skönt! Inget inplanerat mer än att jag ska ta en rejäl promenad. Precis som det ska vara! Sovmorgon hoppas jag också på! //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...