onsdag 10 februari 2016

EGO

Idag vaknade man till ett vinterlandskap IGEN. Det var en spännande upplevelse lite här och var på vägen till Nässjö med väglaget. Jag har haft lite av en EGO-dag denna lediga dag. Shoppat kläder (mest till Maja), tagit en fika i lugn och ro och sedan spenderat tid hos frisören. Så nu är utväxten väck och jag känner mig som en ny människa :) 

Väl hemma visade det sig att det kom en överraskning i brevlådan! Jag hade nämligen vunnit en tävling på Bokus och fick ett presentkort på Panduro. Jättetrevligt! Nu ska jag ägna resterande vaken tid att titta på tv.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...