måndag 21 september 2015

Tankat energi!


Ikväll har jag tankat energi ute i skog och mark. Precis vad jag behövde efter en arbetsdag och förhoppningsvis fulltankad till en intensiv morgondag med både arbete och möte på kvällen. Nu ska jag strax krama kudden och njuta ett antal x timmar för imorgon ringer inte klockan så tidigt.

Givetvis fick en svamppåse följa med ikväll på promenaden så gott och väl två liter med gula kantareller blev det. Tänk vad naturen har att erbjuda där ute i skogarna!  //Tess

2 kommentarer:

  1. Jag hittar aldrig kantareller:( Skulle kunna stå på ett gärde fullt av dem utan att se en enda. Värdelös. ..haha

    SvaraRadera
  2. De liksom hoppar ut framför mig ;)

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...