tisdag 15 september 2015

Loppi Blogbag Höstkids!



Nyss ramlade ett mail in i inkorgen om att jag med familjen ska få prova Loppis Blogbag Höstkids. Helt klart en trevlig nyhet! Märkligt nog verkar det som vi får sånt här varenda gång sjukstugan knackar på. Tack för denna möjlighet Loppi !

Det ser ut som det är en hel del roliga grejer. Super-Charlie boken vet jag redan nu kommer att gå hem hos min kära dotter liksom Kids Zoo vitaminerna. Colszyme verkar ju vara något för mig som utsätts för en hel del bacillusker i mitt yrke.

Åh vad jag längtar efter denna blogbag!

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...